מתנות למשפחה וחברים
קיבלתי מתנה
מתנות לעובדים ולקוחות
הצטרפות כספק
אודות
עזרה
התחברות / הרשמה לעסקים
לקבלת הצעת מחיר
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
קיבלתי מתנה
מתנות לעובדים ולקוחות
הצטרפות כספק
אודות
עזרה
טוען תוצאות...

הקוד האתי
נופשונית
הקוד האתי

הקוד האתי משקף את ייעוד חברת נופשונית, ערכיה, נהליה וחזונה העסקי ומהווה חלק מהנדבך היומיומי בעבודתנו.

עקרונות אלו מסייעים לכל אחד ואחת מאיתנו בנופשונית בביצוע פעולות ובקבלת ההחלטות במסגרת הפעילות העסקית של החברה.

1.פעולה על בסיס חוקים ותקנות

אנו מנהלים את חברתנו תוך השתדלות לשמירה על בסיס החוקים והתקנות.

אנו פועלים ביושרה ובשקיפות, הן עם עובדי וספקי החברה, והן עם הגורמים איתם אנו באים במגע במסגרת פעילות רציפה ו/או בהתקשרות חד פעמית עם חברתנו ו/או במסגרת מתן שירותים על ידינו ו/או בכל עניין אחר הנוגע ו/או  הנובע מהתקשרות עם נופשונית.

2. מניעת פעולות שאינן אתיות (שוחד, סחיטה, מעילה)

אנו משתדלים לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות ובפרט בכל הנוגע למניעת מעשי שחיתות, שוחד, הונאה, מתן טובות הנאה ו/או כל פעילות ו/או התנהלות אסורה.

3. ניגוד עניינים

אנו משתדלים להימנע ממצבים של ניגוד עניינים. בכל מקרה בו ייווצר חשש למצב של ניגוד עניינים ו/או שיתעורר חשד להיווצרותו של ניגוד עניינים, הנושא ידווח ו/או יטופל בהתאם.  

4. קבלת מתנות

בנופשונית אנו עשויים לקבל ולהעניק מתנות והטבות, שהינן נאותות וסבירות בהתאם לנהלי ועקרונות החברה, שלא ישפיעו על תהליך קבלת החלטות מהותיות בחברה.

5. השגת מידע

בדומה לחברות השונות במשק, וכפי שמקובל בתחום פעילותה של חברתנו, נופשונית פועלת בשוק תחרותי. במסגרת עבודתם נדרשים עובדינו לפעול בשוק זה באופן ערכי וישר. עקרון הדגל בנופשונית הוא להציע את שירותינו ומוצרינו בזכות היתרונות הגלומים בהם. אנו מקפידים לנהל את פעולותינו העסקיות בצורה ישרה והוגנת ובכלל זה התייחסות מכובדת אל מתחרנו.  

עובדים הנדרשים לעריכת השוואות מול מתחרנו בשוק, יעשו זאת תוך הצגת מידע מדויק ומאומת ככל שניתן.

6. ניהול רשומות ודיווח

אנו מנהלים את רישומי החברה כך שישמשו נאמנה את החברה לשם קבלת החלטות באופן איכותי ואובייקטיבי לתועלת כל בעלי העניין.

7. הגנה על זכויות יוצרים ומידע אישי

אנחנו מקפידים בשמירה על זכויות הקניין של פעילותנו ושל זולתנו, ככל שהדבר תלוי בחברת נופשונית.

8. סביבת העבודה

אנו פועלים לספק לעובדינו סביבת עבודה בריאה ובטוחה בהתאם לסטנדרטים מכבדים ועפ"י דין. אנו פועלים לשלב אנשים בעלי מוגבלויות בקרב עובדינו ולהנגיש את סביבת העבודה עבורם בצורה נעימה ובהתאם להוראות הדין.

9. כיבוד זכויות העובדים

אנו משתדלים להימנע מכל סוג של פגיעה בעובדינו ובכלל זה להקפיד על עמידה בהוראות חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ולהציג לעובדינו את כל זכויותיהם מכוח הדין.

אנו מכבדים ומגנים על הזכויות החוקיות של כלל עובדינו בהתייחס לתנאי העסקתם, הגנה על פרטיותם ומניעת אפליה מכל מין וסוג שהוא.

10. התנהגות בכבוד

אנו בנופשונית מאמינים כי העובדים מהווים שותף מרכזי בהתנהלות ובהצלחת החברה. ההתנהלות מול העובדים מאופיינת בפתיחות, שיתוף פעולה וכבוד הדדי.

הרשמה לניוזלטר

אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם .

הרשמה זו מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית. 
ניתן יהיה בכל עת לבקש הסרה מרשימת הדיוור באחת מהדרכים המוצעות בתקנון האתר 
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
מתנות לעובדים ולקוחות
מימוש מתנה שקיבלתי
הצטרפות כספק
סוגי מתנות
גיפט קארד
מתנות לחג – גם מרחוק
שוברים למסעדות
שובר למסעדת שף
שובר לארוחת בוקר זוגית
פעולות
המתנות שלי
בדיקת יתרה
הארכת תוקף
שדרוג מוצר
טעינת כרטיס
שחזור קוד
עזרה
שאלות נפוצות
צור קשר
לקבלת הצעת מחיר
אודות
הסיפור שלנו
תנאים כלליים
תקנון האתר ותנאי שימוש
תקנון נופשונית גיפט קארד
מדיניות פרטיות
הקוד האתי
הסדרי נגישות
קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1, תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
מתנות לעובדים ולקוחות
מימוש מתנה שקיבלתי
הצטרפות כספק
אודות
סוגי מתנות
גיפט קארד
מתנות לחג – גם מרחוק
שוברים למסעדות
שובר למסעדת שף
שובר לארוחת בוקר זוגית
שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון 03-5234754
שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית
פעולות
המתנות שלי
בדיקת יתרה
הארכת תוקף
שדרוג מוצר
טעינת כרטיס
שחזור קוד
עזרה
שאלות נפוצות
צור קשר
לקבלת הצעת מחיר
תנאים כלליים
תקנון האתר ותנאי שימוש
תקנון נופשונית גיפט קארד
מדיניות פרטיות
הקוד האתי
הסדרי נגישות
קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1, תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.
version: 2.2.1
deployed as: production
env: production
API from client is: https://api.nofshonit.co.il/api
API from server is: https://api.nofshonit.co.il/api

PageProps

{
    "mobileDetect": {
        "ua": "CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)",
        "_cache": {
            "phone": null,
            "tablet": null,
            "mobile": null
        },
        "maxPhoneWidth": 600
    },
    "MessagesContext": "Code Of Ethics",
    "messagesStore": {
        "configurationStore": {
            "_configuration": {
                "messagesKeys": [
                    20010,
                    20011,
                    20012,
                    20013,
                    20014,
                    20015,
                    20016,
                    20017,
                    20018,
                    20019,
                    20020,
                    20021,
                    20054,
                    10221,
                    20022,
                    10022,
                    11058,
                    11043,
                    10012371,
                    10012372,
                    11014,
                    11016,
                    11002,
                    11011,
                    11001,
                    11008,
                    11000,
                    11007,
                    11006,
                    11004,
                    11005,
                    11012,
                    11013
                ],
                "DBConfigKeys": [
                    "vat_value"
                ],
                "imagesPath": "//pics.k4a.co.il/share/",
                "faqImplement": 52,
                "productToMemberAnimationTime": 4000,
                "headCategoryId": 56267,
                "homepageCyclicImageSpeed": 700,
                "giftsToFamilyAndFriendsID": 56267,
                "numOfBenefitsInGifts": 12,
                "gtmIdProd": "GTM-PWJSXC7",
                "gtmIdDev": "GTM-PF2DTF9",
                "vatPercentage": 17,
                "scrollUpOnLeftSide": true,
                "scrollUpShowButtonHeight": 200,
                "featureFlags": {
                    "feature1": true,
                    "feature2": false
                },
                "workersExcelPath": "/static/workersExcelExample.xlsx",
                "minimumGiftsB2B": 2,
                "payWithGiftCard": true
            },
            "_dbConfig": {
                "key": "vat_value",
                "value": "17",
                "description": "אחוז מעמ"
            }
        },
        "webSiteMessages": {
            "general": {
                "b2bVat": {
                    "messageId": 40718,
                    "messageName": "Duty.free",
                    "messageContext": "None",
                    "messageKey": 11011,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "",
                    "messageText": "מחירי המוצרים כוללים מע\"מ",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "footer": {
                "category1": {
                    "messageId": 2134,
                    "messageName": "Footer.link.product1",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20015,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
                    "messageText": "<a href=\"/benefitPage/56473/\" target=\"_blank\">גיפט קארד</a>\r\n",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "category2": {
                    "messageId": 2135,
                    "messageName": "Footer.link.product2",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20016,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
                    "messageText": "<a href=\"/holidayGifts\" target=\"_blank\">מתנות לחג &#8211; גם מרחוק </a>\r\n",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "category3": {
                    "messageId": 2136,
                    "messageName": "Footer.link.product3",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20017,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
                    "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56463/\" target=\"_blank\">שוברים למסעדות</a> ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "category4": {
                    "messageId": 2137,
                    "messageName": "Footer.link.product4",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20018,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
                    "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56464/\" target=\"_blank\">שובר למסעדת שף</a> ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "category5": {
                    "messageId": 2138,
                    "messageName": "Footer.link.product5",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20019,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
                    "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56217/\" target=\"_blank\">שובר לארוחת בוקר זוגית</a> ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "category6": {
                    "messageId": 40705,
                    "messageName": "בקרת הונאות",
                    "messageContext": "רכישה",
                    "messageKey": 10012371,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
                    "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "category7": {
                    "messageId": 40706,
                    "messageName": "בקרת הונאות",
                    "messageContext": "פרופיל",
                    "messageKey": 10012372,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
                    "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "notLoggedIn": {
                    "messageId": 2139,
                    "messageName": "Footer.link.gifts",
                    "messageContext": "Footer",
                    "messageKey": 20020,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "המתנות שלי - POPUP אורח  ",
                    "messageText": "על מנת להציג מסך זה יש להתחבר למערכת  ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "PCIMessage": {
                    "messageId": 2442,
                    "messageName": "Footer.pci",
                    "messageContext": "Footer  ",
                    "messageKey": 20021,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "משפט תקן PCI\r\n",
                    "messageText": "קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1,  תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.\r\n",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                }
            },
            "newsletter": {
                "guest": {
                    "messageId": 2127,
                    "messageName": "NewsletterRegister.guest",
                    "messageContext": "",
                    "messageKey": 20010,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "טקסט עבור אורח\r\n",
                    "messageText": "<div>אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם .</div>\r\n</br>\r\n<div>הרשמה זו מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית.&nbsp;</div>\r\n<div>ניתן יהיה בכל עת לבקש הסרה מרשימת הדיוור באחת מהדרכים המוצעות ב<a href=\"http://dts.co.il/HtmlView/26092019-2\" target=\"_blank\">תקנון האתר</a>&nbsp;</div>\r\n</div>\r\n",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "terms": {
                    "messageId": 2128,
                    "messageName": "NewsletterRegister.terms",
                    "messageContext": "Newsletter Register",
                    "messageKey": 20011,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "POPUP תנאי הצטרפות  ",
                    "messageText": " אישור זה מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית להלן ח.מ תשורות חן (1987). ניתן לבטל בכל שלב את הסכמתך לקבלת הודעות כאמור לעיל בכל עת, באמצעות כל אחת מהדרכים המנויות בתקנון החברה.   ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "user": {
                    "messageId": 2130,
                    "messageName": "NewsletterRegister.user",
                    "messageContext": "Newsletter Register",
                    "messageKey": 20013,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "טקסט עבור משתמש מחובר  ",
                    "messageText": "מדי פעם נשלח לך את המבצעים וההטבות החדשות שלנו",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "approved_user": {
                    "messageId": 2131,
                    "messageName": "NewsletterRegister.approved.user",
                    "messageContext": "Newsletter Register",
                    "messageKey": 20014,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "POPUP משתמש מחובר  ",
                    "messageText": "הרשמתך מהווה אישור לדיוור לפרטי ההתקשורת המעודכנים במערכת. לצפייה בפרטים יש להיכנס לעמוד פרופיל.",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "approved": {
                    "messageId": 2129,
                    "messageName": "NewsletterRegister.approved",
                    "messageContext": "Newsletter Register",
                    "messageKey": 20012,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "חיווי אישור הרשמה  ",
                    "messageText": "שמחים שנרשמת לדיוור שלנו, מבטיחים להפתיע ",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                }
            },
            "contact": {
                "msgSent": {
                    "messageId": 2153,
                    "messageName": "",
                    "messageContext": "Contact Us",
                    "messageKey": 10221,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "חבר שלח בהצלחה פניה לשירות לקוחות: אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים",
                    "messageText": "אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים.",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "mailingListMessage": {
                    "messageId": 40709,
                    "messageName": "Registion.mailing.approval",
                    "messageContext": "Business Registion",
                    "messageKey": 11002,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "כאן ניתן להירשם לקבלת כל הפתעות וההטבות שלנו",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "profile": {
                "fraudControl": {
                    "messageId": 40706,
                    "messageName": "בקרת הונאות",
                    "messageContext": "פרופיל",
                    "messageKey": 10012372,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
                    "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "purchase": {
                "fraudControl": {
                    "messageId": 40705,
                    "messageName": "בקרת הונאות",
                    "messageContext": "רכישה",
                    "messageKey": 10012371,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
                    "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "minimumPurchase": {
                    "messageText": "רכישה כלקוח עסקי אפשרית בהזמנה של 2 מוצרים, באפשרותך להגדיל את הרכישה למינימום הנדרש או לבצע רכישה כלקוח פרטי"
                },
                "maximumPurchase": {
                    "messageId": 40720,
                    "messageName": "Minimum.purchase.restrictions",
                    "messageContext": "None",
                    "messageKey": 11013,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "לתשומת ליבך, הרכישה בכמות המבוקשת על ידך מתבצעת באמצעות מחלקת המכירות. עליך למלא את פרטיך ונציג ישוב אליך לטובת השלמת תהליך הרכישה.",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "auth": {
                "registerVerification": {
                    "messageId": 2133,
                    "messageName": "Login/Registration.verification",
                    "messageContext": "Login / Registration",
                    "messageKey": 20054,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "POPUP לאחר הרשמה המסביר על שליחת קישור לצורך אימות כתובת דוא\"ל",
                    "messageText": "תודה על הרשמתך, נשלח לך אימות למייל",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "businessRegisterVerification": {},
                "updatePassword": {
                    "messageId": 2378,
                    "messageName": "Password.change",
                    "messageContext": "Password",
                    "messageKey": 20022,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "החלפת סיסמא אחת לשנתיים",
                    "messageText": "הנך נדרש להחליף סיסמא",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "duplicateErrorMessage": {
                    "messageId": 2376,
                    "messageName": "הוקלדה כסיסמא חדשה הסיסמא הנוכחית",
                    "messageContext": "Password",
                    "messageKey": 10022,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
                    "messageText": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
                    "sort": 0,
                    "groupKey": 0
                },
                "b2bLoginMessage": {
                    "messageId": 40721,
                    "messageName": "Login.upper.text",
                    "messageContext": "Business login",
                    "messageKey": 11014,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "בתום תהליך ההתחברות ניתן לשלוח בקלות מתנות משמחות, לכתוב ברכות ולשלם בכ\"א בצורה מאובטחת",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "b2b2LoginWithActivePrivateAccount": {
                    "messageId": 40723,
                    "messageName": "Business.Login.error.message  ",
                    "messageContext": "Business login",
                    "messageKey": 11016,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "לתשומת ליבך, בעבר נרשמת עם כתובת דוא\"ל זו כמשתמש פרטי, המאפשר רכישה פרטית בלבד. במידה וברצונך לרכוש ממגוון המוצרים כלקוח עסקי, יש להירשם עם כתובת דוא\"ל אחרת.",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "b2bRegisterMessage": {
                    "messageId": 40708,
                    "messageName": "Registion.upper.title",
                    "messageContext": "Business Registion",
                    "messageKey": 11001,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "לתשומת ליבך! הרכישה אונליין הינה למתנות דיגיטליות בלבד. למתנה במסירה אישית יש למלא את הצעת המחיר ונתאים לך חבילה משתלמת",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "b2bTopRegisterMessage": {
                    "messageId": 40715,
                    "messageName": "Registion.upper.text",
                    "messageContext": "Business Registion",
                    "messageKey": 11008,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": null,
                    "messageText": "מאות מתנות דיגיטליות מחכות לכם",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "addVoucher": {
                "voucher_title": {
                    "messageId": 40106,
                    "messageName": "",
                    "messageContext": "B2B",
                    "messageKey": 11058,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "",
                    "messageText": "הוספת מתנה שקיבלתי",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                },
                "voucher_footer": {
                    "messageId": 40105,
                    "messageName": "",
                    "messageContext": "B2B",
                    "messageKey": 11043,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "",
                    "messageText": "בכרטיס הטבה מסוג גיפט קארד נופשונית הקוד/מספר נמצא בחזית הכרטיס ",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            },
            "Code Of Ethics": {
                "contextFetching": "Finished",
                " Code_Ethics_text": {
                    "messageId": 40068,
                    "messageName": " Code.Ethics.text",
                    "messageContext": "Code Of Ethics",
                    "messageKey": 11055,
                    "organizationId": 38,
                    "adminDescription": "Code Of Ethics",
                    "messageText": "<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-family: Tahoma, sans-serif; font-size: 10.5pt; text-align: justify;\">הקוד האתי משקף את ייעוד חברת נופשונית, ערכיה, נהליה וחזונה העסקי ומהווה חלק מהנדבך היומיומי בעבודתנו.</span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">עקרונות אלו מסייעים לכל אחד ואחת מאיתנו בנופשונית בביצוע פעולות ובקבלת ההחלטות במסגרת הפעילות העסקית של החברה. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">1.פעולה על בסיס חוקים ותקנות</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family: Calibri, sans-serif;\"><span style=\"font-size: 10.5pt;\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מנהלים את חברתנו תוך השתדלות לשמירה על בסיס החוקים והתקנות. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים ביושרה ובשקיפות, הן עם עובדי וספקי החברה, והן עם הגורמים איתם אנו באים במגע במסגרת פעילות רציפה</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">ו/או</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בהתקשרות חד פעמית עם חברתנו ו</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">/</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">או במסגרת מתן שירותים על ידינו ו</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">/</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">או בכל עניין אחר הנוגע ו/או &nbsp;הנובע מהתקשרות עם נופשונית</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">2. מניעת פעולות שאינן אתיות (שוחד, סחיטה, מעילה)</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות ובפרט בכל הנוגע למניעת מעשי</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">שחיתות, שוחד, הונאה, מתן טובות הנאה ו/או כל פעילות ו/או התנהלות אסורה</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><strong><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">3. ניגוד עניינים</span></span></strong></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים להימנע ממצבים של ניגוד עניינים. בכל מקרה בו ייווצר חשש למצב של ניגוד עניינים ו/או שיתעורר חשד להיווצרותו של ניגוד עניינים, הנושא ידווח ו/או יטופל בהתאם. &nbsp;</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">4. קבלת מתנות</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בנופשונית אנו עשויים לקבל ולהעניק מתנות והטבות, שהינן נאותות וסבירות בהתאם לנהלי ועקרונות החברה, שלא ישפיעו על תהליך קבלת החלטות מהותיות בחברה.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">5. השגת מידע</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בדומה לחברות השונות במשק, וכפי שמקובל בתחום פעילותה של חברתנו, נופשונית פועלת בשוק תחרותי. במסגרת עבודתם נדרשים עובדינו לפעול בשוק זה באופן ערכי וישר. עקרון הדגל בנופשונית הוא להציע את שירותינו ומוצרינו בזכות היתרונות הגלומים בהם</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\"> אנו מקפידים לנהל את פעולותינו העסקיות בצורה ישרה והוגנת ובכלל זה התייחסות מכובדת אל מתחרנו. &nbsp;</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">עובדים הנדרשים לעריכת השוואות מול מתחרנו בשוק, יעשו זאת תוך הצגת מידע מדויק ומאומת ככל שניתן. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">6. ניהול רשומות ודיווח</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מנהלים את רישומי החברה כך שישמשו נאמנה את החברה לשם קבלת החלטות באופן איכותי ואובייקטיבי לתועלת כל בעלי העניין. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">7. הגנה על זכויות יוצרים ומידע אישי</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנחנו מקפידים בשמירה על זכויות הקניין של פעילותנו ושל זולתנו, ככל שהדבר תלוי בחברת נופשונית.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">8. סביבת העבודה</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים לספק לעובדינו סביבת עבודה בריאה ובטוחה בהתאם לסטנדרטים מכבדים ועפ\"י דין.</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\"> לשלב אנשים בעלי מוגבלויות בקרב עובדינו ולהנגיש את סביבת העבודה עבורם בצורה נעימה ובהתאם להוראות הדין</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">9. כיבוד זכויות העובדים</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים להימנע מכל סוג של פגיעה בעובדינו ובכלל זה להקפיד</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">על עמידה בהוראות חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ולהציג לעובדינו</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">את כל זכויותיהם מכוח הדין</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מכבדים ומגנים על הזכויות החוקיות של כלל עובדינו בהתייחס לתנאי העסקתם, הגנה על פרטיותם ומניעת אפליה מכל מין וסוג שהוא. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">10. התנהגות בכבוד</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו בנופשונית מאמינים כי העובדים מהווים שותף מרכזי בהתנהלות ובהצלחת החברה. ההתנהלות מול העובדים מאופיינת בפתיחות, שיתוף פעולה וכבוד הדדי.</span></span></span></span></p>",
                    "sort": null,
                    "groupKey": null
                }
            }
        }
    },
    "context": "Code Of Ethics"
}

DB-Config

{
    "key": "vat_value",
    "value": "17",
    "description": "אחוז מעמ"
}

Messages

{
    "general": {
        "b2bVat": {
            "messageId": 40718,
            "messageName": "Duty.free",
            "messageContext": "None",
            "messageKey": 11011,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "מחירי המוצרים כוללים מע\"מ",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "footer": {
        "category1": {
            "messageId": 2134,
            "messageName": "Footer.link.product1",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20015,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": "<a href=\"/benefitPage/56473/\" target=\"_blank\">גיפט קארד</a>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category2": {
            "messageId": 2135,
            "messageName": "Footer.link.product2",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20016,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": "<a href=\"/holidayGifts\" target=\"_blank\">מתנות לחג &#8211; גם מרחוק </a>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category3": {
            "messageId": 2136,
            "messageName": "Footer.link.product3",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20017,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56463/\" target=\"_blank\">שוברים למסעדות</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category4": {
            "messageId": 2137,
            "messageName": "Footer.link.product4",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20018,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56464/\" target=\"_blank\">שובר למסעדת שף</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category5": {
            "messageId": 2138,
            "messageName": "Footer.link.product5",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20019,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56217/\" target=\"_blank\">שובר לארוחת בוקר זוגית</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category6": {
            "messageId": 40705,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "רכישה",
            "messageKey": 10012371,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "category7": {
            "messageId": 40706,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "פרופיל",
            "messageKey": 10012372,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "notLoggedIn": {
            "messageId": 2139,
            "messageName": "Footer.link.gifts",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20020,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "המתנות שלי - POPUP אורח  ",
            "messageText": "על מנת להציג מסך זה יש להתחבר למערכת  ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "PCIMessage": {
            "messageId": 2442,
            "messageName": "Footer.pci",
            "messageContext": "Footer  ",
            "messageKey": 20021,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "משפט תקן PCI\r\n",
            "messageText": "קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1,  תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        }
    },
    "newsletter": {
        "guest": {
            "messageId": 2127,
            "messageName": "NewsletterRegister.guest",
            "messageContext": "",
            "messageKey": 20010,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "טקסט עבור אורח\r\n",
            "messageText": "<div>אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם .</div>\r\n</br>\r\n<div>הרשמה זו מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית.&nbsp;</div>\r\n<div>ניתן יהיה בכל עת לבקש הסרה מרשימת הדיוור באחת מהדרכים המוצעות ב<a href=\"http://dts.co.il/HtmlView/26092019-2\" target=\"_blank\">תקנון האתר</a>&nbsp;</div>\r\n</div>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "terms": {
            "messageId": 2128,
            "messageName": "NewsletterRegister.terms",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20011,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP תנאי הצטרפות  ",
            "messageText": " אישור זה מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית להלן ח.מ תשורות חן (1987). ניתן לבטל בכל שלב את הסכמתך לקבלת הודעות כאמור לעיל בכל עת, באמצעות כל אחת מהדרכים המנויות בתקנון החברה.   ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "user": {
            "messageId": 2130,
            "messageName": "NewsletterRegister.user",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20013,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "טקסט עבור משתמש מחובר  ",
            "messageText": "מדי פעם נשלח לך את המבצעים וההטבות החדשות שלנו",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "approved_user": {
            "messageId": 2131,
            "messageName": "NewsletterRegister.approved.user",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20014,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP משתמש מחובר  ",
            "messageText": "הרשמתך מהווה אישור לדיוור לפרטי ההתקשורת המעודכנים במערכת. לצפייה בפרטים יש להיכנס לעמוד פרופיל.",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "approved": {
            "messageId": 2129,
            "messageName": "NewsletterRegister.approved",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20012,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "חיווי אישור הרשמה  ",
            "messageText": "שמחים שנרשמת לדיוור שלנו, מבטיחים להפתיע ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        }
    },
    "contact": {
        "msgSent": {
            "messageId": 2153,
            "messageName": "",
            "messageContext": "Contact Us",
            "messageKey": 10221,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "חבר שלח בהצלחה פניה לשירות לקוחות: אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים",
            "messageText": "אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים.",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "mailingListMessage": {
            "messageId": 40709,
            "messageName": "Registion.mailing.approval",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11002,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "כאן ניתן להירשם לקבלת כל הפתעות וההטבות שלנו",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "profile": {
        "fraudControl": {
            "messageId": 40706,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "פרופיל",
            "messageKey": 10012372,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "purchase": {
        "fraudControl": {
            "messageId": 40705,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "רכישה",
            "messageKey": 10012371,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "minimumPurchase": {
            "messageText": "רכישה כלקוח עסקי אפשרית בהזמנה של 2 מוצרים, באפשרותך להגדיל את הרכישה למינימום הנדרש או לבצע רכישה כלקוח פרטי"
        },
        "maximumPurchase": {
            "messageId": 40720,
            "messageName": "Minimum.purchase.restrictions",
            "messageContext": "None",
            "messageKey": 11013,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך, הרכישה בכמות המבוקשת על ידך מתבצעת באמצעות מחלקת המכירות. עליך למלא את פרטיך ונציג ישוב אליך לטובת השלמת תהליך הרכישה.",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "auth": {
        "registerVerification": {
            "messageId": 2133,
            "messageName": "Login/Registration.verification",
            "messageContext": "Login / Registration",
            "messageKey": 20054,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP לאחר הרשמה המסביר על שליחת קישור לצורך אימות כתובת דוא\"ל",
            "messageText": "תודה על הרשמתך, נשלח לך אימות למייל",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "businessRegisterVerification": {},
        "updatePassword": {
            "messageId": 2378,
            "messageName": "Password.change",
            "messageContext": "Password",
            "messageKey": 20022,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "החלפת סיסמא אחת לשנתיים",
            "messageText": "הנך נדרש להחליף סיסמא",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "duplicateErrorMessage": {
            "messageId": 2376,
            "messageName": "הוקלדה כסיסמא חדשה הסיסמא הנוכחית",
            "messageContext": "Password",
            "messageKey": 10022,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
            "messageText": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "b2bLoginMessage": {
            "messageId": 40721,
            "messageName": "Login.upper.text",
            "messageContext": "Business login",
            "messageKey": 11014,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "בתום תהליך ההתחברות ניתן לשלוח בקלות מתנות משמחות, לכתוב ברכות ולשלם בכ\"א בצורה מאובטחת",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2b2LoginWithActivePrivateAccount": {
            "messageId": 40723,
            "messageName": "Business.Login.error.message  ",
            "messageContext": "Business login",
            "messageKey": 11016,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך, בעבר נרשמת עם כתובת דוא\"ל זו כמשתמש פרטי, המאפשר רכישה פרטית בלבד. במידה וברצונך לרכוש ממגוון המוצרים כלקוח עסקי, יש להירשם עם כתובת דוא\"ל אחרת.",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2bRegisterMessage": {
            "messageId": 40708,
            "messageName": "Registion.upper.title",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11001,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך! הרכישה אונליין הינה למתנות דיגיטליות בלבד. למתנה במסירה אישית יש למלא את הצעת המחיר ונתאים לך חבילה משתלמת",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2bTopRegisterMessage": {
            "messageId": 40715,
            "messageName": "Registion.upper.text",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11008,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "מאות מתנות דיגיטליות מחכות לכם",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "addVoucher": {
        "voucher_title": {
            "messageId": 40106,
            "messageName": "",
            "messageContext": "B2B",
            "messageKey": 11058,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "הוספת מתנה שקיבלתי",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "voucher_footer": {
            "messageId": 40105,
            "messageName": "",
            "messageContext": "B2B",
            "messageKey": 11043,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "בכרטיס הטבה מסוג גיפט קארד נופשונית הקוד/מספר נמצא בחזית הכרטיס ",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "Code Of Ethics": {
        "contextFetching": "Finished",
        " Code_Ethics_text": {
            "messageId": 40068,
            "messageName": " Code.Ethics.text",
            "messageContext": "Code Of Ethics",
            "messageKey": 11055,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "Code Of Ethics",
            "messageText": "<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-family: Tahoma, sans-serif; font-size: 10.5pt; text-align: justify;\">הקוד האתי משקף את ייעוד חברת נופשונית, ערכיה, נהליה וחזונה העסקי ומהווה חלק מהנדבך היומיומי בעבודתנו.</span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">עקרונות אלו מסייעים לכל אחד ואחת מאיתנו בנופשונית בביצוע פעולות ובקבלת ההחלטות במסגרת הפעילות העסקית של החברה. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">1.פעולה על בסיס חוקים ותקנות</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family: Calibri, sans-serif;\"><span style=\"font-size: 10.5pt;\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מנהלים את חברתנו תוך השתדלות לשמירה על בסיס החוקים והתקנות. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים ביושרה ובשקיפות, הן עם עובדי וספקי החברה, והן עם הגורמים איתם אנו באים במגע במסגרת פעילות רציפה</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">ו/או</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בהתקשרות חד פעמית עם חברתנו ו</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">/</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">או במסגרת מתן שירותים על ידינו ו</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">/</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">או בכל עניין אחר הנוגע ו/או &nbsp;הנובע מהתקשרות עם נופשונית</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">2. מניעת פעולות שאינן אתיות (שוחד, סחיטה, מעילה)</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות ובפרט בכל הנוגע למניעת מעשי</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">שחיתות, שוחד, הונאה, מתן טובות הנאה ו/או כל פעילות ו/או התנהלות אסורה</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><strong><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">3. ניגוד עניינים</span></span></strong></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים להימנע ממצבים של ניגוד עניינים. בכל מקרה בו ייווצר חשש למצב של ניגוד עניינים ו/או שיתעורר חשד להיווצרותו של ניגוד עניינים, הנושא ידווח ו/או יטופל בהתאם. &nbsp;</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">4. קבלת מתנות</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בנופשונית אנו עשויים לקבל ולהעניק מתנות והטבות, שהינן נאותות וסבירות בהתאם לנהלי ועקרונות החברה, שלא ישפיעו על תהליך קבלת החלטות מהותיות בחברה.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">5. השגת מידע</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">בדומה לחברות השונות במשק, וכפי שמקובל בתחום פעילותה של חברתנו, נופשונית פועלת בשוק תחרותי. במסגרת עבודתם נדרשים עובדינו לפעול בשוק זה באופן ערכי וישר. עקרון הדגל בנופשונית הוא להציע את שירותינו ומוצרינו בזכות היתרונות הגלומים בהם</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\"> אנו מקפידים לנהל את פעולותינו העסקיות בצורה ישרה והוגנת ובכלל זה התייחסות מכובדת אל מתחרנו. &nbsp;</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">עובדים הנדרשים לעריכת השוואות מול מתחרנו בשוק, יעשו זאת תוך הצגת מידע מדויק ומאומת ככל שניתן. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">6. ניהול רשומות ודיווח</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מנהלים את רישומי החברה כך שישמשו נאמנה את החברה לשם קבלת החלטות באופן איכותי ואובייקטיבי לתועלת כל בעלי העניין. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">7. הגנה על זכויות יוצרים ומידע אישי</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנחנו מקפידים בשמירה על זכויות הקניין של פעילותנו ושל זולתנו, ככל שהדבר תלוי בחברת נופשונית.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">8. סביבת העבודה</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים לספק לעובדינו סביבת עבודה בריאה ובטוחה בהתאם לסטנדרטים מכבדים ועפ\"י דין.</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו פועלים</span></span><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\"> לשלב אנשים בעלי מוגבלויות בקרב עובדינו ולהנגיש את סביבת העבודה עבורם בצורה נעימה ובהתאם להוראות הדין</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">9. כיבוד זכויות העובדים</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו משתדלים להימנע מכל סוג של פגיעה בעובדינו ובכלל זה להקפיד</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">על עמידה בהוראות חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ולהציג לעובדינו</span></span> <span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">את כל זכויותיהם מכוח הדין</span></span><span dir=\"LTR\" style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">.</span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו מכבדים ומגנים על הזכויות החוקיות של כלל עובדינו בהתייחס לתנאי העסקתם, הגנה על פרטיותם ומניעת אפליה מכל מין וסוג שהוא. </span></span></span></span></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><strong style=\"font-family: Calibri, sans-serif; font-size: 11pt;\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">10. התנהגות בכבוד</span></span></strong></p>\r\n<p style=\"text-align: right; direction: rtl;\"><span style=\"font-size:11pt\"><span style=\"font-family:Calibri,sans-serif\"><span style=\"font-size:10.5pt\"><span style=\"font-family:&quot;Tahoma&quot;,sans-serif\">אנו בנופשונית מאמינים כי העובדים מהווים שותף מרכזי בהתנהלות ובהצלחת החברה. ההתנהלות מול העובדים מאופיינת בפתיחות, שיתוף פעולה וכבוד הדדי.</span></span></span></span></p>",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    }
}

SSR Mobile Detect

{
    "ua": "CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)",
    "_cache": {
        "phone": null,
        "tablet": null,
        "mobile": null
    },
    "maxPhoneWidth": 600
}